Szkolenia
Jak zaprogramować centralę inteligentnego domu BEZ używania komputera? + kod rabatowy dla uczestników
Zapisz się
Poziom trudności | |
Ilość dostępnych miejsc | - z - |
Termin szkolenia | - |
Czas szkolenia | 60 min |
Godzina rozpoczęcia | 15:30 |
Koszt szkolenia | 49,00 zł netto (60,27 zł brutto) |
Webinar na | Platforma szkoleniowa Webex |
Zapraszamy na webinar: Jak zaprogramować centralę inteligentnego domu BEZ używania komputera?
Webinar kierowany jest zwłaszcza do instalatorów automatyki wjazdowej i osłonowej oraz systemów
alarmowych. Spotkanie poprowadzi Wojciech Jankowski i pokaże jak przeprowadzić konfigurację systemu inteligentnego domu w szybki i prosty sposób i że można ją przeprowadzić w miejsce instalacji WYŁĄCZNIE z poziomu telefonu komórkowego, bez potrzeby włączania komputera.
Dla uczestników spotkania przygotowaliśmy kody rabatowy o wartości 49 zł na zakupy w sklepie montersi.pl na produkty z grupy NICE oraz imienne certyfikaty uczestnictwa w postaci elektronicznej.
Spotkanie będzie miało formę on-line na platforma szkoleniowej: Webex i będzie trwało 60-90 minut
Agenda Webinaru
- 1. Centrale inteligentnego domu w portfolio grupy Nice do sterowania automatyką osłonową i wjazdową
- a. FIBARO Home Center 3 Lite
- b. Yubii Home
- c. FIBARO Home Center 3
- 2. Najpopularniejsze akcesoria do wykorzystania z automatyką osłonową i wjazdową
- a. The Button
- b. Motion Sensor
- c. Roller Shutter / Walli Roller Shutter
- d. Door / Window Sensor
- e. Smoke Sensor
- 3. Wykorzystywane protokoły komunikacji – wyjaśnienie podstawowych różnic
- a. Z-Wave
- b. ZigBee
- c. Radio elero
- d. Radio Nice – w różnych odmianach
- 4. Konfiguracja centrali sterującej za pomocą telefonu krok po kroku
- a. Pierwsze podłączenie centrali do prądu
- b. Konfiguracja centrali krok po kroku za pomocą telefonu
- c. Instalacja aplikacji Yubii Home (nowej)
- 5. Dodawanie urządzeń do centrali za pomocą telefonu
- a. Urządzenie Z-Wave
- b. Urządzenie elero (radio)
- c. Urządzenie Nice (radio)
- 6. Tworzenie scenariuszy za pomocą telefonu
- 7. Sesja Q&A