Serwis
COŚ NIE DZIAŁA? JUŻ SIĘ TYM ZAJMUJEMY
Szybki i profesjonalny serwis oszczędzi Ci niepotrzebnego stresu związanego z uszkodzonym produktem
Pomoc techniczna/ Serwis / Kontakt
Doskonała jakość serwisu. Jestem zachwycony: Kompetencja osób przyjmujących sprzęt do naprawy: dokładnie znają się na rzeczy (…) Jest to zupełnie inna jakość obsługi w porównaniu z „typowym” serwisem (…) Mając doświadczenie z innymi serwisami tego typu w tym serwisie muszę wystawić 6 z plusem. Polecam – jest miło nawet jak coś się psuje :)
Rafał R.
Zakupy dokonywane on-line są bardzo szybko realizowane jak również wsparcie techniczne prowadzone przez Kamila Klicha jak również Tomka Dużego jest na wysokim poziomie. Gorąco polecam.
Mariusz K.
Wszystko na wysokim poziomie. Jak dla mnie sklep nr 1
Maciej K.
Współpraca układa się bardzo dobrze. Profesjonalne doradztwo i pomoc.
Paweł F.
Bardzo dobra firma, dobre ceny, bardzo dobra pomoc telefoniczna, mili, kulturalni ludzie. Posiada dokładnie wszystko czego brakuje innym firmom. Zdecydowanie i zawsze polecam.
Maciej S.
Obsługa , doradztwo techniczne, szkolenia i całokształt współpracy z klientem jest na wysokim poziomie. Firma w pełni profesjonalna.
Tomasz P.
Zawsze fachowa pomoc. Firma rozwija się w odpowiednim kierunku mając na uwadze jakość usług i towarów. Można zaufać takiej firmie. Współpraca to sama przyjemność. Godni polecenia.
Michał P.
POTRZEBUJESZ POMOCY? ZADZWOŃ DO NAS
Nierzadko bywa, że wadliwe działanie zamontowanego systemu wynika z błędnego podłączenia, zaprogramowania lub po prostu… z braku baterii. Specjaliści – serwisanci próbują wraz z klientem ustalić przyczynę niepoprawnego działania urządzeń. W praktyce często okazuje się, że kilka wskazówek udzielonych telefoniczne czasem wystarczy aby zamontowane urządzenie zadziałało prawidłowo.
Jeżeli instalujesz system alarmowy lub system telewizji przemysłowej i masz problem z jego konfiguracją, pobierz aplikację Zdalna pomoc i skontaktuj się z nami telefonicznie (32) 644 11 50 . Nasz pracownik połączy się zdalnie do Twojego komputera i pomoże w rozwiązaniu Twojego problemu.
SERWISOWANIE PRODUKTU
Jeśli nie udało się usunąć usterki możesz zgłosić reklamację z poziomu swojego konta na stronie Montersi.pl. W tym celu należy:
- Zalogować się na swoje konto, kliknąć w nazwę swojego konta, następnie przejść do zakładki Reklamacje / Zwroty.
- Kliknąć w Nowe Zgłoszenie
- Uzupełnić formularz wybierając produkty do zwrotu/reklamacji.
- Wskazać adres odbioru przesyłki
- Zatwierdzić, klikając Wyślij zgłoszenie.
W wiadomości mailowej otrzymasz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia oraz etykietę, którą należy wydrukować i nakleić na paczkę. Status zgłoszenia będzie widoczny na Twoim koncie, dlatego będziesz mógł obserwować przebieg Twojej reklamacji.
Jeśli nie posiadasz konta na stronie Montersi.pl, to pobierz kartę zgłoszenia naprawy, dołącz ją do produktu i zadzwoń lub napisz do nas. Ustalimy adres odbioru i wyślemy kuriera po odbiór uszkodzonego urządzenia.
- Łukasz Szymonek
32 644 11 50 wew. 818 - Tomasz Duży
32 644 11 50 wew. 814 - Daniel Gajos
32 644 11 50 wew. 820 - serwis@montersi.pl
Pamiętaj, że każdy serwis gwarancyjny odbieramy kurierem na nasz koszt.
MINIMALNY CZAS OCZEKIWANIA
Duży nacisk kładziemy na to, aby czas oczekiwania na naprawę był jak najkrótszy. Dlatego jeśli tylko to możliwe, naprawiamy urządzenia w serwisie naszej firmy. W przypadku zdiagnozowania poważniejszej usterki, urządzenie wysyłane jest do serwisu producenta lub importera. Wówczas dbamy o to, aby serwis zewnętrzny zrealizowany był jak najszybciej.
INFORMACJA O STATUSIE NAPRAWY
Od momentu dostarczenia urządzenia na serwis aż do momentu odesłania sprawnego urządzenia nasi klienci są powiadamiani na bieżąco o statusie naprawy. Dzięki temu wiedzą Państwo, kto jest konkretnie odpowiedzialny za serwis, co się zepsuło i kiedy będzie naprawione i odesłane do Państwa. W przypadku naprawy poza gwarancją powiadamiamy także Państwa o kosztach naprawy i pytamy o zgodę na naprawę. Dzięki rzetelnym informacjom nasi klienci nie ponoszą żadnego ryzyka związanego z serwisem.
Sprawdź status swojego zwrotu / reklamacji
KONTAKT Z DZIAŁEM SERWISU
- Łukasz Szymonek
32 644 11 50 wew. 818 - Tomasz Duży
32 644 11 50 wew. 814 - Daniel Gajos
32 644 11 50 wew. 820 - serwis@montersi.pl
- ADRES WYSYŁKI:
E-SYSTEM Sp. z o.o., SERWIS
ul. Czarnoleska 10
32-340 Zabagnie (woj. Małopolskie)