FAQ
Czy można wykupić dostęp PREMIUM na Wsparciu Montersi?
Konsument nie ma możliwości wykupienia dostępu do porad PREMIUM z dwóch powodów:
- Po pierwsze ze względów bezpieczeństwa, gdyż tak złożone zagadnienia wymagają dużej wiedzy i doświadczenia i nie powinny się nimi zajmować osoby nie posiadające odpowiednich uprawnień.
- Po drugie polityka naszej firmy jest ukierunkowana na wspieranie fachowców, a w szczególności tych którzy z nami współpracują.
Treści PREMIUM są mocno zaawansowane technicznie i mają na celu pomagać instalatorom w ich codziennej pracy. Warunkami pozyskania konta PREMIUM jest posiadanie zarejestrowanej firmy, która w statusie posiada usługi montażowe oraz wartość zrealizowanych zakupów w sklepie Montersi.pl na kwotę min 3000zł. netto.
W przypadku awarii urządzeń zakupionych u Państwa, gdzie można je serwisować?
Niesprawne urządzenie / podzespół należy przesłać na adres serwisu firmy E-SYSTEM. Przed wysyłką polecamy skontaktować się telefonicznie/mailowo z pracownikami serwisu naszej firmy. Podpowiemy, jak najszybciej załatwić temat. Paczka powinna również zawierać:
- dokładny opis usterki
- kartą gwarancyjną
- dowód zakupu
Adres serwisu znajdą Państwo w dziale Kontakt.
Czy zakupione urządzenia mogę odebrać u Państwa, w siedzibie firmy?
Tak. W takim przypadku zapraszamy do naszego biura handlowego w Wolbromiu (szczegóły w dziale Kontakt).
Czy skupują Państwo używane podzespoły lub prowadzą komis urządzeń?
Nie. Ze względów bezpieczeństwa nie prowadzimy skupu żadnych używanych urządzeń. Sprzedajemy tylko nowe, oryginalne podzespoły.
Czy przyjmują Państwo zamówienia telefoniczne?
Tak, zamówienia telefoniczne przyjmujemy pod numerem telefonu 32 644 11 58 lub pod numerem infolinii 801 000 744. Zamówienia telefoniczne mogą składać konsumenci oraz firmy. Dodatkowo zamówienie można złożyć poprzez wiadomość e-mail lub poprzez sklep internetowy www.montersi.pl .
Czy mogę zamontować system samodzielnie, czy muszę zlecić to profesjonalnej firmie?
Od strony prawnej, nie ma przeciwwskazań do samodzielnego montażu systemu zabezpieczeń w swoim domu (pomijając kwestie podłączenia zasilania systemu do sieci 230V – należy mieć odpowiednie uprawnienia SEP). Jednak ze względu na złożoność zagadnień dotyczących poprawnej instalacji i późniejszej konfiguracji systemu, polecamy zlecić to zadanie firmie, która się w tym specjalizuje. Zyskujemy pewność, że system został wykonany zgodnie z obowiązującymi zasadami.
Zapytaj specjalistę
Nie znalazłeś informacji która Cię interesuje? Napisz o tym do nas!