Jestem instalatorem
Porady
Jak uniknąć błędów? Co robić lepiej i szybciej? Skorzystaj z naszych porad pisanych przez ekspertów. Tylko dla profesjonalistów!
Czytnik MIFARE DESFire w manipulatorze INT-KSG2R – konfiguracja kart z tokenem szyfrującym
Stosowanie czytników kart Mifare/DESFire daje wysoki poziom bezpieczeństwa pod jednym warunkiem – karty muszą być odpowiednio zaprogramowane używając klucza szyfrującego. Dodanie powyższych kart do systemu bez zaprogramowania klucza szyfrującego sprawia, że poziom zabezpieczenia jest porównywalny z technologią UNIQUE, czyli delikatnie to określając – bez rewelacji. Co potrzebujemy? Oprócz spraw oczywistych takich jak centrala INTEGRA, manipulatora … Czytaj więcej »
Integracja kamer PIXIR z Satel Integra
Wykorzystanie kamer w systemach alarmowych przynosi wiele korzyści, ponieważ kamery te posiadają zaawansowaną analitykę, która umożliwia efektywne wykrywanie obiektów takich jak ludzie czy pojazdy. Zazwyczaj taką integrację realizujemy za pomocą wyjść fizycznych kamery bądź rejestratora, które łączymy bezpośrednio z centralą alarmową. W przypadku kamer PIXIR możliwa jest integracja z centralą Satel Integra za pośrednictwem sieci … Czytaj więcej »
Jakie funkcje pełnią partycje w centralach INTEGRA?
Każdy instalator konfigurując centralę Integra spotkał się z pojęciem „Partycja”, ale nie każdy miał okazje używać tego mechanizmu. A jest to sprawa, której warto się przyjrzeć – szczególnie, jeśli budynek wynajmują np. dwie niezależne firmy. Podział na strefy – rozwiązanie na każdy przypadek? Wyobraź sobie, że masz zabezpieczyć budynek, w którym pomieszczenia wynajmują dwie niezależne … Czytaj więcej »
Jak sterować oświetleniem w KNX (on/off) z centrali Integra? część 1
Czytasz właśnie pierwszy artykuł z cyklu o integracji systemu alarmowego Satel Integra z urządzeniami KNX. W tej części skupimy się na podstawowym zadaniu, jakim jest przygotowanie instalacji KNX oraz wstępne ustawienie projektu w programie ETS. Jeśli nie miałeś wcześniej styczności z systemami KNX, nie pomijaj tej części – jest ona kluczowa. Wymagania Potrzebujemy centralę alarmową … Czytaj więcej »
Nieoczywiste wykorzystanie manipulatora INT-TSH2
Manipulator INT-TSH2, to jeden z nowszych manipulatorów dotykowych firmy Satel. Wprawdzie nie jest to najbardziej funkcjonalna wersja w porównaniu z INT-TSI, ale jego możliwości pozwalają na wykonanie złożonej wizualizacji systemu alarmowego oraz co ciekawe automatyki budynkowej, która niekoniecznie musi być zrealizowana na centrali Integra. W tym artykule przedstawię kilka ciekawych funkcji, które mogą znaleźć zastosowanie … Czytaj więcej »
Szkolenia
Prezentujemy szkolenia techniczne, na których poznasz najnowsze urządzenia i technologie. Bardzo ważne - u nas zdobędziesz wiedzę praktyczną. Na szkoleniach sprzęt o którym się uczysz masz w ręku!
Praktyczne warsztaty z systemów alarmowych SATEL PERFECTA
więcej Wolne miejsca: 7 z 8 599,00 zł netto (736,77 zł brutto)Automatyka do bram w praktyce – zostań Licencjonowanym Instalatorem Nice (szkolenie dwudniowe)
więcej Wolne miejsca: 0 z 8 699,00 zł netto (859,77 zł brutto)Zapory drogowe: szlabany CAME serii Gard – konfiguracja szlabanów z aplikacji CONNECT SetUP
więcej Wolne miejsca: 8 z 8 59,00 zł netto (72,57 zł brutto)Współpraca
Pasjonuje Cię Twoja praca? Chcesz zyskać jeszcze więcej i dołączyć do grona najlepszych instalatorów? Zapraszamy do współpracy już dziś!
Dlaczego warto nam zaufać?
SprawdźFilmy
Pokazujemy na video najważniejsze zagadnienia w systemach zabezpieczeń i automatyce bram. Po prostu włącz i patrz!
Lampy słupkowe Proxima – estetyka i funkcjonalność
Oświetl swoją przestrzeń zewnętrzną w nowy sposób!
Lampy zewnętrzne montowane na słupkach ogrodzeniowych to nie tylko świetlne akcenty, ale także kluczowy element Twojej przestrzeni outdoorowej!
Jak przejąć instalację alarmową po innym instalatorze? Uzgadnianie identyfikatorów
Spotkałeś się w swojej pracy z takim komunikatem? Identyfikator komunikacji komputera jest niezgodny z danymi w centrali. Dalsza komunikacja jest niemożliwa. Jeśli tak to ten film jest dla Ciebie. Nasz specjalista Dariusz Bembenek opowie jak uzgodnić identyfikator centrali Integra oraz identyfikator komputera, aby móc kontynuować zarządzanie alarmem SATEL przez kolejnego Instalatora. 0:33 Identyfikatory komunikacji 1:30 … Czytaj więcej »
Technologia Osiedle PROXIMA – zarządzaj pilotami w zaciszu biura
Dodawaj piloty zdalnie dzięki pilotowi INSTALATOR. Obejrzyj i zapoznaj się z technologią osiedle od PROXIMA
Przygotuj ofertę na bramę garażową – użyj KONFIGURATORA BRAM
W filmie zobaczysz jak przeprowadzić prawidłowe pomiary w miejscu przyszłego montażu bramy garażowej. Dowiesz się też jak przygotować ofertę dla klienta dzięki konfiguratorowi bram. Konfigurator bram NICE to narzędzie przeznaczone dla instalatorów i firm współpracujących z nami. Dzięki niemu błyskawicznie dobierzesz odpowiednią bramę garażową dla twojego klienta. Przetestuj konfigurator bram NICE Zobacz kalendarz szkoleń w … Czytaj więcej »
PIXIR #3 Detekcja ruchu, funkcje inteligentne oraz powiadomienia push.
Odcinek pokazuje krok po kroku czynności związane z wykorzystaniem funkcji inteligentnych dostępnych w kamerach serii PIXIR AI oraz ustawieniem powiadomień Push na urządzenia mobilne.
FAQ
Czy można wykupić dostęp PREMIUM na Wsparciu Montersi?
Konsument nie ma możliwości wykupienia dostępu do porad PREMIUM z dwóch powodów:
- Po pierwsze ze względów bezpieczeństwa, gdyż tak złożone zagadnienia wymagają dużej wiedzy i doświadczenia i nie powinny się nimi zajmować osoby nie posiadające odpowiednich uprawnień.
- Po drugie polityka naszej firmy jest ukierunkowana na wspieranie fachowców, a w szczególności tych którzy z nami współpracują.
Treści PREMIUM są mocno zaawansowane technicznie i mają na celu pomagać instalatorom w ich codziennej pracy. Warunkami pozyskania konta PREMIUM jest posiadanie zarejestrowanej firmy, która w statusie posiada usługi montażowe oraz wartość zrealizowanych zakupów w sklepie Montersi.pl na kwotę min 3000zł. netto.
Jak przygotować ofertę?
Aby stworzyć ofertę, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejdź na swoje konto. Następnie kliknij sekcję OFERTY – zostaniesz przeniesiony do listy Twoich ofert. Kliknij przycisk dodaj ofertę, który znajduje w prawym górnym rogu. Kolejny krok to uzupełnienie edytowalnych pól w EDYCJA OFERTY oraz ZAWARTOŚĆ OFERTY. Dodaj produkty / usługi do tworzonej oferty – wyszukiwarka wyświetli podpowiedzi produktów, jeśli znajdują się w sprzedaży. Edytuj rabat oraz ilość do każdej wcześniej dodanej pozycji. Następnie kliknij przycisk ZAPISZ I POBIERZ JAKO PDF, aby wskazać, które elementy mają być widoczne na dokumencie. Kliknij ZAPISZ, aby potwierdzić swój wybór.
Poniżej filmik wyjaśniający jak stworzyć ofertę.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Aby sprawdzić status zamówienia, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejdź na swoje konto. Następnie kliknij sekcję ZAMÓWIENIA – zostaniesz przeniesiony do listy Twoich zamówień. Aby podejrzeć konkretne zamówienie, kliknij ikonę oka – tam znajdziesz informację o statusie zamówienia.
Poniżej filmik wyjaśniający jak sprawdzić status konkretnego zamówienia.
Jak sprawdzić status serwisu?
Aby sprawdzić status serwisu, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejdź na swoje konto. Następnie kliknij sekcję REKLAMACJE, ZWROTY. Aby sprawdzić szczegóły reklamacji/zwrotu kliknij ikonę informacji – w ten sposób sprawdzisz szczegóły reklamacji/zwrotu.
Poniżej filmik wyjaśniający jak sprawdzić status serwisu.
Gdzie sprawdzę dokument konkretnego zamówienia?
Aby sprawdzić dokument do wybranego zamówienia, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejść na swoje konto. Następnie należy kliknąć ikonę zamówienia – zostaniesz przeniesiony do historii zamówień. Kliknij ikonę oka, aby sprawdzić szczegóły wybranego zamówienia. Aby podejrzeć lub pobrać dokument .pdf wybranego wcześniej zamówienia kliknij ikonę oka.
Poniżej filmik wyjaśniający gdzie znajdziesz dokument do konkretnego zamówienia.
Jak przenieść stworzoną ofertę do koszyka?
Aby przenieść ofertę do koszyka, wejdź na stronę główną montersi.pl, zaloguj się i przejdź na swoje konto. Następnie kliknij sekcję Oferty, a następnie w przycisk Dodaj Ofertę, która znajduję się w prawym górnym rogu. Dodaj produkty lub usługi do tworzonej oferty – wyszukiwarka wyświetli podpowiedzi produktów, jeśli znajdują się w sprzedaży. Aby przenieś stworzoną ofertę do koszyka, kliknij przycisk DO KOSZYKA.
Poniżej filmik wyjaśniający jak przenieść ofertę do koszyka: