Szkolenia
Jak zwiększyć ilość montaży i wygrać z konkurencją?
Zapisz się
Poziom trudności | |
Ilość dostępnych miejsc | - z - |
Termin szkolenia | - |
Czas szkolenia | 8 godzin |
Godzina przyjazdu i rejestracji | 06:30 |
Godzina rozpoczęcia | 07:00 |
Koszt szkolenia | 299,00 zł netto (367,77 zł brutto) |
Miejsce szkolenia | ul. Marszałka Piłsudskiego 68, 32-340 Wolbrom (siedziba firmy) |
Jak zwiększyć ilość montaży i wygrać z konkurencją?
Na szkoleniu dowiesz się…
- Jak pozyskiwać klientów?
- Co zrobić, aby wygrać z konkurencją?
- Jak reagować na targowanie się Klienta – negocjacje.
- Jak serwis może stać się Twoim ulubionym tematem?
Cel warsztatów: Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży. Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta.
Uczestnicy: Osoby mające bezpośredni kontakt z Klientem.
Cena: 299zł netto dla aktywnych partnerów*, 850zł netto dla pozostałych uczestników szkolenia.
*Aktywny partner to ten, który w ciągu ostatnich 90 dni zrobił zamówienie w sklepie montersi.pl na kwotę co najmniej 3000zł netto
Program:
- Nie musisz wydawać dużo pieniędzy na reklamę, aby mieć dużo pracy!
Jak tanio pozyskiwać klientów? - Klient dzwoni do Ciebie – pierwszy kontakt.
Jak się wyróżnić na tle konkurencji? - Przygotuj się na rozmowę z Klientem.
Twój skarb – informacja najcenniejszym towarem.
W czym jestem lepszy od konkurencji?
Co zrobić, aby wygrać z konkurencją – wyróżnij się lub zgiń. - Wycena systemu – wizyta na obiekcie
Jak sprzedać rozbudowany system zamiast podstawowego?
Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy – dowiedz się, czego naprawdę klient potrzebuje! - Co warto pokazać Klientowi – prezentacja oferty
Jak zaprezentować usługę i produkt, by zwiększyć szanse na sprzedaż.
Klient podważa moją ofertę – czy jestem gotowy i przygotowany? - „A Gienek zrobi mi to taniej” albo „Panie, w internecie, to ja mam taniej”
Obrona ceny – czyli negocjacje cenowe.
Pułapki dla kupujących tanio w internecie. - Przyjmowanie i realizacja zamówienia.
Jakich rzeczy unikać a jakie warto podkreślać? - Usterka? Serwis? – bez paniki, to dobry moment na…
Jak pozytywnie wykorzystać sytuację awarii i serwisu?
Harmonogram zajęć:
8.30 – 9.00 Rejestracja uczestników, kawa
9.00-10.30 Powitanie, warsztaty
10.30-10.45 Przerwa kawowa
10.45-13.00 Warsztaty
13.00 – 14.00 Obiad
14.00 -15.30 Warsztaty
15.30-15.45 Przerwa kawowa
15.45 – 17.00 Warsztaty, podsumowanie
Szkolenie ma charakter warsztatowy a prowadzi je doświadczony praktyk z firmy VIDI Centrum Rozwoju Kadr – Tomasz Kubicius.