SROL-S - Sterownik rolet, przewodowy
Parametry techniczne:
- Napięcie zasilania: Napięcie zasilania:
- Maksymalne obciążenie: 8A / 250V AC
- Pobór mocy: 0,35W/1,0W czuwanie/praca
- Wymiary: 44x 57 x 25 mm
- Waga: 55 g
- Temperatura pracy: -10...+55 °C
- Klasa środowiskowa: II
SROL-S - Sterownik rolet. Przeznaczony jest do sterowania przewodowego rolet okiennych lub innych podobnych urządzeń. Każdy silnik rolety musi być wyposażony w łączniki krańcowe, oraz być obsługiwany przez osobny sterownik rolet. Sterowanie może odbywać się za pomocą lokalnego przełącznika lub z poziomu kompatybilnej centrali.
Konfiguracja sterowania centralnego zależna jest od modelu centrali:
- NeoGSM-IP, Optima3G-IP - Wykorzystuje jedno wyjście w trybie "roleta" pozwala uzyskać funkcję: Góra | Dół | Stop (Wyjścia tranzystorowe)
- OptimaGSM, BasicGSM 2, MultiGSM 2 - Wykorzystuje 2 wyjścia pozwalające uzyskać funkcję Góra | Dół | Stop
- Kompatybilność z systemami firm trzecich, wyjściami tranzystorowymi - Wykorzystując dwa wyjścia można uzyskać funkcję: Góra | Dół | Stop
Parametry techniczne:
Parametry techniczne:
- Napięcie zasilania: Napięcie zasilania:
- Maksymalne obciążenie: 8A / 250V AC
- Pobór mocy: 0,35W/1,0W czuwanie/praca
- Wymiary: 44x 57 x 25 mm
- Waga: 55 g
- Temperatura pracy: -10...+55 °C
- Klasa środowiskowa: II
Dwie możliwości sterowania
Lokalnie i centralnie
Właściwości i funkcję
Przewodowy sterownik rolet
Sterownik rolet SROL-S został zaprojektowany tak aby bez problemu mieścił się w puszcze montażowej Ø60 mm. Dodatkowa separacja galwaniczna między sterowaniem lokalnym a centralnym pozwala w bezpieczny sposób korzystać z obydwóch funkcji jednocześnie. Kolejnym atutem SROL-S jest możliwość zasilania poszczególnych sterowników z różnych faz. Posiada on również funkcję automatycznego ustawiania czasu pełnego ruchu Góra | Dół oraz funkcje diagnostyki awarii.
Diagnostyka obejmuje następujące elementy:
- Nieprawidłowe zasilanie AC
- Nieprawidłowe sterowanie lokalne, np. podanie Góra | Dół jednocześnie
- Błąd pomiaru pracy silnika (amperometryka)
- Ochrona silnika przy uszkodzonym silniku (amperometryka)
- Błąd układu sterowania (Mikrokontrolera, zasilania)