SPSNA2 - Centrala sterująca SN6021
Parametry techniczne:
- Wyjście siłownika 1: TAK
- Wyjście lampy sygnalizacyjnej: TAK
- Zasilanie silnika: 24 V
- Wejście krok po kroku: We/wy programowalne
- Wejście lis. rezystancyjnej 8.2 kOhm: We/wy programowalne
- Wejście foto: TAK
- Działanie półautomatyczne: TAK
- Działanie automatyczne: TAK
- Łagodny start: TAK
- Łagodne zamykanie: TAK
- Fototest: TAK
- Regulacja czasu pauzy: TAK
- Regulacja prędkości: TAK
- Wbudowany odbiornik: 433.92 MHz (multikod)
SPSNA2 - Centrala sterująca SN6021 przeznaczona do sterowania napędami Nice SPIN 20, SPIN 21 oraz SPiN 22 o zasilaniu 24V.
Do jej najważniejszych cech zaliczyć można:
- Wbudowany multisystemowy radioodbiornik pilotów zdalnego sterowania
- Możliwośc wyboru automatycznego oraz półautomatycznego działania.
- Funkcję wspólnoty mieszkaniowej
- Łagodny start i zamykanie bramy
- Programowalne wyjścia SCA
- Regulacja czasu pauzy i prędkości bramy
- Czujniki amperometryczne ( fotokomórki wykrywające przeszkodę na torze bramy powodujące zatrzymanie procesu )
Parametry techniczne:
Parametry techniczne:
- Wyjście siłownika 1: TAK
- Wyjście lampy sygnalizacyjnej: TAK
- Zasilanie silnika: 24 V
- Wejście krok po kroku: We/wy programowalne
- Wejście lis. rezystancyjnej 8.2 kOhm: We/wy programowalne
- Wejście foto: TAK
- Działanie półautomatyczne: TAK
- Działanie automatyczne: TAK
- Łagodny start: TAK
- Łagodne zamykanie: TAK
- Fototest: TAK
- Regulacja czasu pauzy: TAK
- Regulacja prędkości: TAK
- Wbudowany odbiornik: 433.92 MHz (multikod)
Centrala SN6021 może współpracować z siłownikami:
- SPIN 20
- SPIN 21
- SPIN 22
Centrala przeznaczona jest do obsługi napędów do bram skrzydłowych, z silnikami na napięcie 24V. Możemy do niej podłączyć 24-woltowe siłowniki Nice serii SPIN.
Amperometryka
Bezpieczna praca bramy
System amperometryki umożliwia wykrycie przeszkody z którą zetknie się brama podczas ruchu. W takiej sytuacji praca jest natychmiastowo przerywana i odwraca się kierunek ruchu. System amperometryki nie tylko zwiększa bezpieczeństwo pracy bramy, ale również może oszczędzić nam dodatkowego wydatku. Wystarczy wyobrazić sobie sytuację w której zostawiliśmy samochód w bramie i omyłkowo rozpoczęliśmy zamykanie. Bez amperometryki mogło by dojść do poważnych uszkodzeń samochodu, bramy i siłownika.
Płynny start i zamykanie
Cicha praca bramy
Siłownik stopniowo rozpoczyna i kończy ruch wykonywany przez bramę. Dzięki czemu jego praca jest płynna i nie powoduje on dużo hałasu.
Centrala sterująca BLUEBUS
Łatwe podłączenie dodatkowych urządzeń
Centrala sterująca obsługuje technologię BLUEBUS. Wykorzystuje ona 2-żyłową magistralę, która zasila i realizuje komunikację z urządzeniami peryferyjnymi (max. 7). Dzięki niej instalacja rozbudowanego systemu wymaga znacznie mniej kabli, a przez to jest bardziej czytelna. Po podłączeniu urządzeń do magistrali należy pamiętać o ustawieniu im odpowiednich adresów.