OVS-01GT - Czujnik parkingowy Optex
- Typ urządzenia: Czujnik parkingowy
- Zastosowanie: Uniwersalne (przekaźnik)
- Zasięg detekcji: 5.5 m
- Zasilanie: 12 - 24 V DC
- Maksymalny pobór prądu: 80 mA (grzałka wyłączona), 200 mA ( grzałka włączona)
- Temperatura pracy: -30...+50 °C
- Klasa szczelności: IP65
Opis
OVS-01GT - Czujnik parkingowy marki Optex przeznaczony do wykrywania pojazdów. W czujniku zastosowano dwie technologie wykrywania - mikrofalową oraz ultradźwiękową. Czujnik przeznaczony jest do integracji z systemami otwierania bram, szlabanów czy drzwi przemysłowych. Może on w wielu przypadkach zastąpić pętle indukcyjne czy systemy oparte o wideoweryfikacje. Montaż na słupku przyczyni się do obniżenia kosztów instalacji. Do najważniejszych cech czujnika można zaliczyć:
- Montaż na słupku - nie wymaga ingerencji w podłoże
- Wykorzystywanie dwóch technologii - mikrofalowej oraz ultradźwiękowej
- Przeznaczenie do otwierania bram, szlabanów i drzwi przemysłowych
- Wykrywanie pojazdów poruszających się z prędkością od 2 do 20 km/h
2 technologie wykrywania
Niezawodne wykrywanie w każdych warunkach
OVS-01GT wykorzystuje do wykrywania dwie technologie - mikrofalową oraz ultradźwiękową. Wykorzystano w nim technologię FMCW (Frequency-Modulated Continuous-Wave – radar o fali ciągłej zmodulowanej częstotliwości), dzięki której są odporne na zmienne warunki oświetleniowe lub oślepienie w strefie detekcji co ma miejsce w tradycyjnych systemach opartych o wideorejestrację. Urządzenie zapewnia niezawodne wykrywanie pojazdów również w trudnych warunkach atmosferycznych takich jak deszcz czy śnieg. Dzięki wyposażeniu czujnika w wewnętrzną grzałkę możliwa jest praca w temperaturach nawet do -30°C. Proces kalibracji jest całkowicie zautomatyzowany i wymaga od instalatora naciśnięcia tylko jednego przycisku.
Montaż na słupku
Zmniejszone koszty montażu
Czujnik parkingowy OVS-01GT montowany jest na słupku. Wykrywa małe oraz duże pojazdy poruszające się z prędkością od 2 do 20 km/h w odległości do 5.5 m od czujnika. Dzięki tego typu montażowi nie ma potrzeby wykonywania prac ziemnych. Ma to znaczenie przy istniejących już podjazdach, gdzie odpadają prace związane z kuciem betonu jak np. przy montażu pętli indukcyjnych.
Czujnik został zaprojektowany do współpracy z systemami automatycznych bram czy szlabanów. Dzięki zastosowanym wyjściom przekaźnikowym jego integracja z systemem jest bardzo prosta.
- Typ urządzenia: Czujnik parkingowy
- Zastosowanie: Uniwersalne (przekaźnik)
- Zasięg detekcji: 5.5 m
- Zasilanie: 12 - 24 V DC
- Maksymalny pobór prądu: 80 mA (grzałka wyłączona), 200 mA ( grzałka włączona)
- Temperatura pracy: -30...+50 °C
- Klasa szczelności: IP65