MDP_R - Magnetorezystancyjny radiowy detektor pojazdów
Parametry techniczne:
- Częstotliwość pracy: 433 MHz
- Zasięg detekcji: maks. 1m
- Wyjścia: NO/NC 2 x (30V DC 500mA)
- Zasilanie: sonda: ER18505M 3V, sterownik 12-24V AC/DC
- Wymiary: sonda: 101 x 26 x 26 mm, sterownik 46 x 73 x 20 mm
- Waga: sonda: 72 g, sterownik 50 g
- Temperatura pracy: -40...+60°C
MDP_R - Magnetorezystancyjny radiowy detektor pojazdów. Urządzenie może zastąpić tradycyjną pętlę indukcyjną co przy istniejącym podjeździe wpływa na koszty instalacji. Umożliwia wykrycie poruszających się z małą prędkością (do 20 km/h) lub zatrzymanych samochodów. Zestaw składa się ze sterownika oraz sondy bezprzewodowej. Do cech charakterystycznych zestawu zaliczyć można:
- Łatwy montaż
- Wykrywanie wolno przejeżdzających oraz stojących pojazdów
- Bezprzewodowa komunikacja zestawu
- Dwa kanały przekaźnikowe PK
- Możliwość jednoczesnej i niezależnej pracy z dwiema sondami
- Sygnalizacja stanu przekaźnika oraz poziomu wykrytego pobudzenia podczas najazdu diodami LED
- Możliwość sygnalizacji buzerem aktywacji kanału PK
- Możliwość ustawienia indywidualnego poziomu detekcji dla każdej z sond
- Długi czas pracy na baterii - do 5 lat
- Możliwość realizacji jednego z 7 scenariuszy pracy
Parametry techniczne:
Parametry techniczne:
- Częstotliwość pracy: 433 MHz
- Zasięg detekcji: maks. 1m
- Wyjścia: NO/NC 2 x (30V DC 500mA)
- Zasilanie: sonda: ER18505M 3V, sterownik 12-24V AC/DC
- Wymiary: sonda: 101 x 26 x 26 mm, sterownik 46 x 73 x 20 mm
- Waga: sonda: 72 g, sterownik 50 g
- Temperatura pracy: -40...+60°C
Sonda bezprzewodowa
Łatwy montaż
Dużą zaletą zestawu jest zdecydowanie łatwiejszy niż w przypadku pętli indukcyjnych montaż. MDP_R wyposażony jest w bezprzewodową sondę umieszczaną np. na słupku przy jezdni. Dzięki temu nie ma potrzeby umieszcza dodatkowych elementów w podjeździe. Sonda wykrywa pojazdy będące w odległości od 30 do 200 cm.
Dwie sondy
Możliwość obsługi dwóch stref
W skład zestawu wchodzi centrala oraz sonda. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie aby dołożyć jeszcze jedną sondę i sterować dwoma przekaźnikami np. podłączonymi do dwóch szlabanów. Centrala umożliwia konfigurację każdej sondy osobno. Sterownik sygnalizuje LEDami stan przekaźnika oraz poziom wykrytego pobudzenia podczas najazdu pojazdu. Zaletą urządzenia jest również możliwość konfiguracji poziomu detekcji, po przekroczeniu którego sonda wyśle informację do sterownika.