Jak sprawdzić status zamówienia?
Postępuj zgodnie z instrukcją:- Zaloguj się i przejdź na swoje konto.
- Kliknij sekcję ZAMÓWIENIA – zostaniesz przeniesiony do listy Twoich zamówień.
- Podejrzyj konkretne zamówienie, kliknij ikonę oka – tam znajdziesz informację o statusie zamówienia.
Poniżej filmik wyjaśniający jak sprawdzić status konkretnego zamówienia.
Jak sprawdzić status serwisu?
Postępuj zgodnie z instrukcją:
- Zaloguj się i przejdź na swoje konto.
- Kliknij sekcję REKLAMACJE, ZWROTY.
- Sprawdź szczegóły reklamacji/zwrotu klikając ikonę informacji – w ten sposób sprawdzisz szczegóły reklamacji/zwrotu.
Poniżej filmik wyjaśniający jak sprawdzić status serwisu.
Kolejne filmiki podpowiadające jak poruszać się po panelu klienta wkrótce pojawią się w nadchodzących aktualnościach.